Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011

2η Εγκύκλιος - 2nd Circular

Β΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
«Χώρος και Xρόνος στο Aρχαίο Θέατρο»


Αλεξανδρούπολη, 15-18 Μαΐου 2008
Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό Κέντρο ξενοδοχείου “Alexander Beach”

(διεύθυνση: 2ο χιλ. Ε.Ο Αλεξανδρούπολης – Κομοτηνής
ΤΚ 68100 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Τηλ 25510 39290-5
Fax 25510 39070
E- mail
info@alexbh.gr
www.alexbh.gr )

2. Εγκύκλιος


Θέματα: α) Βεβαιώσεις Αποδοχής
β) Διαμονή συνέδρων και συνοδών των συνέδρων
γ) Γενικό Πρόγραμμα Συνεδρίου


Αγαπητοί και Αγαπητές Σύνεδροι,

Η διαδικασία κρίσης των περιλήψεων προς ανακοίνωση έχει ολοκληρωθεί και θα πρέπει να έχετε ήδη λάβει τη «Βεβαίωση Αποδοχής» με δύο τρόπους: ηλεκτρονικά (στο e-mail που είχατε δηλώσει στην «Αίτηση Συμμετοχής») και ταχυδρομικά (στη διεύθυνση επικοινωνίας που αναγράφεται στην ίδια Αίτηση). Σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει ακόμη λάβει τη Βεβαίωση ταχυδρομικά, λόγω των απεργιών των ΕΛΤΑ και της αναστάτωσης που αυτό συνεπάγεται, σας παρακαλούμε να ενημερώσετε άμεσα τον κύριο Ηρακλή Λαμπαδαρίου στο e-mail:
ekataiosconference2008@gmail.com και να μας δώσετε, ει δυνατόν, έναν αριθμό φαξ για την πιο εύκολη και γρήγορη αποστολή της «Βεβαίωσης Αποδοχής». (Μην ξεχνάτε ότι αναμένουμε να μας αποστείλετε την πρόχειρη μορφή -draft- της προφορικής ανακοίνωσής σας το συντομότερο δυνατόν.)

Σχετικά με τη διαμονή, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι η Οργανωτική Επιτροπή καλύπτει τα έξοδα διαμονής στο ξενοδοχείο “Alexander Beach” για τρεις (3) διανυκτερεύσεις (15, 16 και 17 Μαΐου) μόνο για συνέδρους που συμμετέχουν με ανακοίνωση (όχι για τους συνέδρους χωρίς ανακοίνωση). Για τυχόν συνοδούς (σύζυγοι, τέκνα, φίλοι, κ.λπ.), οι σύνεδροι με ανακοίνωση θα πρέπει να επικοινωνήσουν απευθείας με τη reception του ξενοδοχείου στο τηλέφωνο 25510 39290-5, να δηλώσουν αν επιθυμούν δίκλινο ή τρίκλινο δωμάτιο (ανάλογα με τον αριθμό των συνοδών) και να ενημερωθούν το ποσό που θα πρέπει να καταβάλλουν.

Σας παρακαλούμε θερμά να σημειώσετε ότι οι συνοδοί των συνέδρων δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης στο χώρο του συνεδρίου και δικαίωμα συμμετοχής στις εκδηλώσεις (δεξιώσεις, εκδρομή κ.α.). Η Οργανωτική Επιτροπή καλύπτει τα έξοδα διατροφής (φαγητό, καφέδες κ.λπ.) μόνο για τους εγγεγραμμένους συνέδρους (με ή χωρίς ανακοίνωση), δηλαδή αναλαμβάνει τα έξοδα διατροφής του τελικού συγκεκριμένου αριθμού συνέδρων, όπως είθισται και στα συνέδρια στο εξωτερικό. Αν κάποιος συνοδός επιθυμεί να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις και να παρακολουθήσει τις εργασίες του συνεδρίου, θα πρέπει να αποστείλει (ηλεκτρονικά ή ταχυδρομικά) την «Αίτηση Συμμετοχής» (θα τη βρείτε στο
http://ekataiosconference2008.blogspot.com) και να καταβάλλει το ποσό εγγραφής (θα παραμείνει 50 ευρώ και 20 ευρώ για τους φοιτητές)∙ στην περίπτωση αυτή θα παραλάβει από τη Γραμματεία του Συνεδρίου κανονικά και το ντοσιέ συνέδρου και τη Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Το περίγραμμα του προγράμματος του Συνεδρίου έχει ως εξής:
15/5: Πρωί: αφίξεις συνέδρων-τακτοποίηση στο “Alexander Beach”
Απόγευμα (περίπου γύρω στις 17.00): χαιρετισμοί- έναρξη εργασιών
συνεδρίου- ανακοινώσεις συνέδρων (βάσει θεματικής ενότητας)
Βράδυ: δεξίωση
16-17/5: Πρωί- Απόγευμα: ανακοινώσεις συνέδρων (βάσει θεματικής ενότητας)
Βράδυ: δείπνο-παράλληλες εκδηλώσεις-διασκέδαση
18/5: Πρωί: ανακοινώσεις συνέδρων (βάσει θεματικής ενότητας, καταληκτήρια
συνεδρία, λήξη εργασιών-προτάσεις για το επόμενο διεθνές συνέδριο
Μεσημέρι: εκδρομή (χωρίς επιπλέον έξοδα συμμετοχής)
Απόγευμα: επιστροφή στην Αλεξανδρούπολη και αναχώρηση συνέδρων
(σύμφωνα με τις απογευματινές αεροπορικές πτήσεις).


Τέλος θα θέλαμε να σας τονίσουμε ότι δεν ενδείκνυται και δεν είναι πρόσφορο να διαμορφωθεί το πρόγραμμα των ανακοινώσεων του συνεδρίου βάσει των επιθυμιών ή παρακλήσεων κάθε συνέδρου να μιλήσει συγκεκριμένη ημέρα ή ώρα, ως εκ τούτου παρακαλείσθε να μην επικοινωνείτε γι’ αυτό το ζήτημα με την ακαδημαϊκή υπεύθυνη δρ. Ι. Παπαδοπούλου.

Με θερμές ευχές για Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.


Η Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου-
Η Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη του Συνεδρίου
* * *
IInd INTERNATIONAL CONFERENCE ON HELLENIC CIVILIZATION
‘Space and Time in Ancient Theatre’


Alexandroupolis, May 15-18, 2008.
Venue: Convention Center of Hotel “Alexander Beach”
(Address: 2nd klm. National Road Alexandroupolis-Komotini
68100 Alexandroupolis-Greece
Tel.:+30 (25510) 39290-5
Fax: +30 (25510) 39070
E- mail
info@alexbh.gr
www.alexbh.gr )

2. Circular


Subjects:
a. Acceptance of abstracts for oral communication
b. Hotel arrangements for the participants and any accompanying 25510 39290-5person(s)
c. Conference’s schedule


Dear Partipants,


The Scientific Committee of the Conference has reviewed all the abstracts for an oral communication at the conference. You must have received by now the “Confirmation of Acceptance” by e-mail and by regular post (hard copy). In case you haven’t received the letter of acceptance yet (in all probability due to the strikes of the Hellenic Posts), please notify Mr. Hr. Lampadariou at the following e-mail:
ekataiosconference2008@gmail.com. Do give us, if possible, a fax number, so that we can send you the Confirmation sooner and safer.
(Please, keep in mind that we are awaiting a draft of your oral presentation a.s.a.p.)


Regarding your staying in Alexandroupolis, we would like to remind you that –as mentioned in the 1st Circular- the Organizing Committee will cover the hotel expenses for 3 nights (i.e. 15, 16 and 17 of May) at the hotel “Alexander Beach” (single bed and breakfast) only for the participants who will present a paper at the Conference (but not for participants without a paper). In case a participant wishes to bring an accompanying person (for instance partner, friends, children etc), he or she have to contact directly the Hotel’s reception (tel.: ++ 25510 39290-5), to inform about the further arrangements (e.g. double bed or three beds rooms) and to pay for the additional person(s).
Please, do note that the accompanying persons are not allowed to attend the conference’s hall, and to join the rest of the conference’s activities (i.e. receptions, dinners, excursion etc). The Organizing Committee will cover the meals only for the participants of the conference (i.e. those who have enrolled). If an accompanying person wishes to attend the conference and take part in the rest of the activities, he or she should fill in and send –by e-mail or by regular post- the “Registration Form” (you can find it at
http://ekataiosconference2008.blogspot.com), to pay the fee (the price will remain at 50 euros and 20 euros for students); in that case he/she will receive the conference’s packet at the Secretary’s desk and a Confirmation of Attendance.


Outline of the conference:
15 May: Morning: arrival of the participants-check in at the “Alexander
Beach” Hotel
Afternoon (about 17.00): opening of the conference-greetings-
oral communications
Night: reception in honor of the participants
16-17 May: Morning and Afternoon: oral communications
Night: Dinner and attendance of activities-entertaiment
18 May: Morning: oral communications-final session-suggestion for
3rd international conference on Hellenic Civilization
Noon: short excursion (free of charges)
Afternoon: departure of participants


We are looking forward to seeing you in Alexandroupolis,

With our best regards

The Organizing Committee of the Conference-
The Academic Organizer, Dr. I. Papadopoulou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου